Belfast Telegraph

UK Website Of The Year

Johnny Depp and Amber Heard

An article published on the Belfast Telegraph website under the headline “Amber’s dog smuggling ‘cost Johnny $10m’ ” contained according to Johnny Depp and his wife Amber Heard a number of fundamental factual inaccuracies and defamatory inferences in relation to them.

We are prepared to accept Mr Depp’s assurances that the figure quoted was grossly exaggerated and our allegations of self-entitled behaviour and frivolous spending on the part of Mr Depp were totally unfounded and should not have been published in the first place.

We apologise to Johnny Depp and to Amber Heard and, at their request, are making a donation to The Art of Elysium charity.

Online Editors

Read More

From Belfast Telegraph